czwartek, 29 marca 2012

Kurki, zające i jajeczka:)

Święta Wielkanocne już nie długo, więc i wystrój zrobił się delikatnie świąteczny. Nie mamy tego dużo, ale w trzech pomieszczeniach nastrój odpowiedni jest:) Prawie wszystkie dekoracje zostały zakupione w osiedlowym sklepie z logo czerwonego owada na żółtym tle;)))) Ostatnio bardzo go doceniam za różnorodność artykułów gospodarstwa domowego w niewielkiej cenie.



Wystrój stołu w "salonie" składa się z następujących elementów: bazie i iglaki zakupione po drodze do domu od starszego Pana z parę złotych, ten piękny wazonik dostałam od mojej teściowej (dziękuję bardzo:), piórka pożyczyłam od córci (po negocjacjach - zgodziła się;).



Bardziej kolorowo jest oczywiście w pokoju córci:) Chociaż stwierdziła, że musi już mieć nowy i większy koszyczek, bo w tym nie zmieszczą się jajeczka na święconkę!



I ostatnie pomieszczenie, to kuchnia. Tu króluje rzeżucha i królik. Początkowo rzeżucha była w kształcie litery "C", ponieważ to było zadanie domowe naszej uczennicy. Kiedy już urosła wystarczająco przełożyłam ją do spodu królika, którego kupiłam na starociach za grosze:) A resztę do doniczki, która czeka na posianie w niej ziół.
Pozdrawiam wiosennie.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz